تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۲۲۰۵۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان خبر داد:

تشکیل ۳۳ پرونده تخلفاتی سیمان در استان

‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از تشدید بازرسی‌های مستمر بازرسان این سازمان از واحد‌های توزیع و عرضه سیمان از کارخانه تا واحد‌های توزیع خبر داد.

به گزارش می‌متالز، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به ۹۳۴ بازرسی از واحد‌های تولیدی و توزیعی سیمان در استان گفت: بازرسان این سازمان ۳۳ پرونده تخلف برای واحد‌های متخلف تشکیل دادند.
وی ارزش ریالی پرونده‌های فوق را بیش از ۱۵ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پرونده‌های تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اظهار داشت: رصد سیمان از تولید به مصرف، نظارت بر نرخ مصوب، نظارت بر مباشرین- عوامل عمده و خرده فروشان از جمله اقدامات مهم نظارتی است.


پیروی منش علت کمبود سیمان را در چند روز گذشته قطعی برق دانست و افزود: با اقدامات بعمل آمده در این خصوص مشکل برق کارخانه سیمان حل و عرضه سیمان در حال برگشت به روال عادی می‌باشد.

وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده