تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۳۸۹
کد خبر: ۲۲۲۰۲۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شرایط فروش جدید محصولات سایپا اعلام شد/ بدون قرعه‌کشی و محدودیت!

‌می‌متالز - گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش و عرضه جدید محصولات خود را اعلام کرده است. در این طرح فروش ۵ محصول این خودروساز به بازار عرضه می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، در این طرح فروش ثبت نام سایپا مرداد ۱۴۰۰ اعلام شده است که دیگر برخی محدودیت‌های گذشته در عرضه به صورت پیش فروش وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند فرایند راحت تری را در هنگام ثبت نام طی نمایند.

در این شرایط فروش مشتریان از ساعت ۱۰ صبح ۱۸مرداد ۱۴۰۰ به مدت ۲۴ ساعت می‌توانند به وب سایت فروش محصولات سایپا مراجعه کنند و در هنگام ثبت نام، پیش پرداخت اعلام شده را بپردازند. در این طرح فروش دیگر محدودیت‌های ثبت نام و مراسم قرعه کشی وجود ندارد و در هنگام ثبت اطلاعات، امکان واریز وجه برای خریداران فراهم است.

در شرایط فروش محصولات سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۰ پنج مدل خودرو از جمله کوییک S، ساینا S، کوییک دنده ای، کوییک آر و  وانت۱۵۱ به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه می‌شوند.

جزییات ارائه شده از سوی سایپا نشان می‌دهد که برای ثبت نام کوییک اس، ۷۷ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان، ساینا اس، ۷۱ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان، کوییک دنده‌ای ۷۰ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان، کوییک دو رنگ ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان و برای وانت سایپا ۱۵۱، ۵۲ میلیون و ۵۷۱ هزار تومان باید در پیش پرداخت واریز شود. در روز تحویل خودرو، مابقی مبلق بر اساس نرخ روز از مشتریان دریافت می‌شود.
سایپا اعلام کرده تنها راه ثبت‌نام در این دوره ورود به سایت این شرکت، ثبت اطلاعات شخصی، دریافت کد کاربری و ثبت نام خودرو مدنظر خواهد بود.

شرایط فروش جدید محصولات سایپا اعلام شد/ بدون قرعه‌کشی و محدودیت!

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده