تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۱۷۶۰۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت‌ها در بازار خودرو صعودی شد

‌می‌متالز - بازار بدون مشتری خودرو، وارد فاز صعودی شده است. ​

به گزارش می‌متالز، گزارش‌ها حاکی از آن است که با وجود این‌که برآیند بازار از منفی شدن قیمت‌ها در بازار خودرو حکایت دارد، اما چند روزی است که روند قیمتی بازار معکوس شده و بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است.

اما این شرایط در حالی در بازار خودرو حکم‌فرما است که فعالان بازار، از رکود شدید در خرید و فروش سخن می‌گویند و اعتقاد دارند کاهش شدید قدرت خرید مردم، تقریبا خرید و فروش را به صفر رسانده است.

با این وجود، گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت پژو ۲۰۷ در بازار ۵ میلیون تومان گران شده و به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای و تارا اتوماتیک نیز افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.

به این ترتیب، تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار ۷۶۵ میلیون تومان و پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

همچنین در بازار خودرو، کوییک S در حدود ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و در بازار با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.

شاهین G هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر، دناپلاس ۶ دنده توربوشارژ در حدود ۸ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۷۴۶ میلیون تومان به فروش رسید.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده