تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۶
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۲۴۰۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

آخرین خبر‌ها از واگذاری فولاد ازنا

‌می‌متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی آخرین خبر‌ها از واگذاری فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود به عنوان دو صنعت غیر فعال را تشریح کرد.

به گزارش می‌متالز، حسین گودرزی با اشاره به آخرین خبر‌ها در رابطه با کارخانه فولاد ازنا اظهار داشت: در حاشیه جلسات بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این کارخانه با رئیس جمهور رایزنی داشته‌ام.

وی با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور برای پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به فولاد ازنا و همچنین صنایع غذایی گهر دورود عنوان کرد: رئیس جمهور از من خواستند که هفته آینده نامه‌ای را به ایشان بنویسم تا بعد از استقرار هیئت دولت و شروع به کار دولت در همان هفته اول، مسائل مربوط به فولاد ازنا پیگیری شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات مربوط به صنایع غذایی گهر دورود به رئیس جمهور گفت: مافیا و همچنین بروکراسی سنگین بانک ملی که ۱۰ سال است اجازه واگذاری این صنعت را نداده به رئیس جمهور اعلام کردم.

گودرزی بیان داشت: به رئیس جمهور اعلام کردم که هر کدام از این دو صنعت بزرگ فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود می‌توانند بالای هزار فرصت شغلی مستقیم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به مسوول دفتر خود تاکید کردند که با دادستان تهران راجع به فولاد ازنا صحبت و رایزنی داشته باشند گفت: هفته قبل هم جلسه‌ای با دادستان داشتیم و کار مهیای واگذاری است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همچنین رئیس جمهور قول پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صنایع غذایی گهر دورود را دادند و تاکید کردند که به وزیر مربوطه نیز در این رابطه رایزنی افزود: در این راستا در همین جلسات مجلس، با وزیر پیشنهادی اقتصاد دیداری داشتم و موضوع را با ایشان در میان گذاشتم.

گودرزی گفت: وزیر هم قول دادند که در دو تا سه روز اول، آغاز وزارت خود این جلسه را برگزار و همان جا بانک ملی را برای واگذاری ملزم کند.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده