تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۹۶۱
کد خبر: ۲۴۱۷۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشایی گمرک "بیله‌سوار" مطالبه مهم مردم استان اردبیل است

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: متاسفانه در حال حاضر گمرک بیله‌سوار عملاً غیرفعال و تعطیل شده که امری لازم و ضروری است تا نسبت به فعال‌سازی گمرک بیله‌سوار به عنوان مطالبه مردم استان است.

به گزارش می‌متالز، عباس جهانگیرزاده ظهر امروز در بازدید از گمرک بیله‌سوار اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر گمرک بیله‌سوار عملا غیرفعال و تعطیل شده که امری لازم و ضروری است تا نسبت به فعال‌سازی گمرک بیله‌سوار به عنوان مطالبه مردم استان است که باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: شرایط اقتصادی مردم این منطقه به صورت عمده به گمرک بیله‌سوار وابسته است که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا در راستای فعال‌سازی گمرک استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد تا مردم فعالیت عملی گمرک را شاهد باشند که این موضوع نیازمند توجه ویژه و اساسی مسوولان و دستگاه‌های مربوطه است.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد، عدم توجه ویژه و کافی به حوزه راه است که نیاز است با اختصاص اعتبارات مناسب و اساسی در راستای توسعه جاده‌های استان اقدامات لازم و اساسی انجام یابد تا بتوانیم با توجه ویژه و اساسی در این زمینه مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

جهانگیرزاده تصریح کرد: شرایط مرکزیت منطقه آزاد از اهم مواردی است که اجرای این طرح در شهرستان به نفع توسعه استان اردبیل است که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا مشکلات آب شرب این شهرستان در اسرع وقت برطرف شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای حل مشکلات موجود در این شهرستان جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: از دیگر مشکلات منطقه می‌توان به کمبود آب شرب اشاره کرد که بیشتر جامعه عشایری را نیز در برمی‌گیرد که در این راستا نیز باید اقدامات لازم در راستای توجه ویژه به این حوزه مبنای کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده