تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۴۹۲۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دبیرکل خانه صمت ایران در نوزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی اعلام کرد:

واحد‌های تولیدی با احرای طرح خرید شفاف همکاری کنند/ با عزم جدی وزیر صمت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور آشنا هستم

‌می‌متالز - دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نوزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی با بیان این که با عزم جدی وزیر صمت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور آشنا هستم، گفت: با همکاری وزارت صمت، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم مشکلات واحد‌های صنعتی را رفع نماییم.

به گزارش می‌متالز، سید محمدرضا مرتضوی در این جشنواره که همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران برگزار شد، افزود: چندین سال است که از برنامه ریزی‌های بلندمدت برای توسعه واحد‌های صنعتی محروم هستیم، به دلیل نوسانات سیاست و اقتصاد فرصت برنامه ریزی‌های بلند مدت از واحد‌های صنعتی گرفته شده است.

تلاش دولت و همکاری مدبرانه قوه قضاییه برای کاهش آسیب‌های ناشی از عدم برنامه ریزی در واحد‌های تولیدی

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:، اما در همین شرایط با تلاش و عزم جدی دولت و همکاری مدبرانه و برادرانه قوه قضاییه تلاش کردیم که آسیب‌های ناشی از عدم برنامه ریزی و سرمایه گذاری در واحد‌های کاهش یابد.

حل مشکلات واحد‌های تولیدی با همکاری وزارت صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اضافه کرد: با همکاری وزارت صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بخش‌های مختلف تلاش کردیم که مشکلات واحد‌های صنعتی در این سال‌ها رفع شود.

به وزیر صمت و مجموعه وزارتخانه کمک می‌کنیم

مرتضوی با بیان اینکه به وزیر صمت و مجموعه وزارتخانه در این راه کمک خواهیم کرد، گفت: وزیر صمت نیز به ما کمک کند تا انتظارات مردم و واحد‌های تولیدی را برآورده نماییم.

واحد‌های تولیدی در تصمیمات مرتبط با سفره مردم دقت بیشتری داشته باشند

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به تولیدکنندگان، گفت: مردم روز‌های سختی دارند، در این روز‌های سخت واحد‌های صنعتی و تولیدی باید در خصوص تصمیماتی که راجع به سفره مردم است، دقت بیشتری داشته باشند.

واحد‌های تولیدی برای اجرای صحیح طرح شفافیت قیمتی همکاری کنند

دبیر کل خانه صمت ایران همچنین با بیان اینکه تولیدکنندگان باید ملاحظه مصرف‌کنندگان را در این روز‌های سخت داشته باشند، تصریح کرد: واحد‌های تولیدی برای اجرای صحیح طرح شفافیت قیمتی همکاری کنند تا نتیجه این طرح به نفع مصرف کننده نهایی (مردم) رقم بخورد.

مبارزه با قاچاق در سطح بازار، دغدغه‌های تولیدکنندگان است

مرتضوی، مبارزه با قاچاق در سطح بازار را یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان دانست و افزود: قاچاق، تهدیدی برای واحد‌های تولیدی است که اقتصاد کشور را دچار آشفتگی می‌کند و قدرت حمایت از واحد‌های تولیدی را می‌گیرد.

نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران با حضور وزیر صمت و دادستان کل کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

در این آیین، همچنین از تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی برتر تجلیل به عمل آمد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده