تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۵۱۰۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اسماعیلی عنوان کرد:

پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های شستا و صندوق بازنشستگی در گرمی مغان و انگوت

‌می‌متالز - نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های شستا و صندوق بازنشستگی در شهرستان‌های گرمی مغان و انگوت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و انگوت و رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در خصوص آخرین وضعیت سرمایه گذاری شرکت شستا و صندوق بازنشستگی کشوری در گرمی و انگوت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست بعد از بررسی و تبادل نظر تصمیمات مهمی اخذ گردید که از جمله آن؛ آخرین وضعیت پروژه‌های شستا و صندوق بازنشستگی در شهرستان‌های گرمی مغان و انگوت، افزایش اعتبارات و مساعدت‌های لازم برای بهزیستی کشور، استان اردبیل و بویژه شهر‌های گرمی، انگوت و موران، بررسی آخرین وضعیت بودجه سازمان‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وایجاد نمایندگی ادارات وابسته در انگوت و مرکز بخش موران (شهر زهرا) بود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده