تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۵۵۳۹۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

خودرو‌های کارکرده ارزان شدند؟/ فهرست خودرو‌های ۱۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومانی

‌می‌متالز - خودرو‌های کارکرده با توجه به گرانی خودرو‌های صفر کیلومتر بازار خاص خود را دارند. این خودرو‌ها با قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. با ۱۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ این خودرو‌ها نسبت به هفته سوم گذشته چه تغییری کردند؟

به گزارش می‌متالز، بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و آگهی‌های ثبت شده برای فروش خودرو‌های کارکرده در بازار، فهرستی از قیمت خودرو در محدوده ۱۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومانی به دست آمده است. بعضی از این خودرو‌ها نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشتند. در حالی که در هفته‌های نخست فروردین نسبت به اسفند گران شده بودند.

در این فهرست ارزان‌ترین خودرو، پراید ۱۳۱ SE محسوب می‌شود. متوسط قیمت این خودرو در آگهی‌های این سایت در یک هفته گذشته، ۱۴۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بوده است. در حالی که در گزارش پیشین از قیمت خودرو‌های کارکرده در ۲۵فروردین، این خودرو به طور متوسط با نرخ ۱۷۰ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان معامله می‌شد.

در راس گران‌ترین خودرو‌ها نیز، پژو پارس LX TU۵ قرار دارد که متوسط قیمت آن به ۳۱۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان تومان می‌رسد. این خودرو در گزارش پیشین، ۳۳۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قیمت داشت.

خودرو‌های کارکرده کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان

افراد در میان خودرو‌های کارکرده، می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵، را با متوسط قیمت ۲۸۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، انتخاب کنند. این خودرو در هفته سوم فروردین، ۳۲۵ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قیمت داشت.

خریداران همچنین می‌توانند، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی را با متوسط قیمت ۲۶۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بخرند. این خودرو در زمان گزارش پیشین، ۳۰۹ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله می‌شد.

آن‌ها می‌توانند پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را نیز با متوسط قیمت ۲۲۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خریداری کنند. نرخ این خودرو در هفته گذشته، ۲۶۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

سمند LX ساده انتخاب دیگری است که متوسط قیمت آن در آگهی‌ها ۲۳۳ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بوده است. این خودرو در ۲۵ فروردین، به قیمت ۲۶۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان معامله می‌شد.

خودرو‌های کارکرده ارزان شدند؟ / فهرست خودرو‌های ۱۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومانی

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده