تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۲۵۵۴۲۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مجلس؛

تامین آب مورد نیاز مجتمع فولاد قاینات از منابع غیر شرب

‌می‌متالز - در دیدار نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس و مدیر عامل شرکت فولاد ایران مقرر شد دغدغه مردم این شهرستان در خصوص تأمین آب مورد نیاز مجتمع فولاد رفع شود.

به گزاش می‌متالز، اسحاقی گفت: در دیدار با آقاجانلو مدیرتامین آب مورد نیاز مجتمع فولاد قاینات از منابع غیر شرب عامل شرکت فولاد ایران، آقای رسول احمدزاده به عنوان سرپرست مجتمع فولاد قاینات معرفی و برنامه خود را ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با توجه به پیشرفت ۸۵ درصدی بخش فولادسازی در تکمیل آن تسریع و به زودی شاهد بهره برداری از این بخش باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه گفت: با توجه به تولید آهن اسفنجی امیدواریم شاهد اجرای تعهدات اجتماعی مجتمع پس از هماهنگی‌های لازم باشیم.

اسحاقی افزود: در خصوص تصفیه فاضلاب شهر قاینات نیز شرکت ملی فولاد مکلف شد هر چه سریعتر نسبت به انعقاد قرارداد با آبفای استان اقدامات لازم را انجام دهد و دغدغه مردم این شهرستان در تأمین آب مورد نیاز مجتمع فولاد رفع شود.

وی گفت: همچنین در خصوص انتقال آب خلیج فارس اقدامات لازم صورت گرفته و در این پروژه شاهد روند اجرای مناسب آن هستیم و خواسته ما از مجتمع فولاد قاینات اینست که نسبت به تسریع این پروژه اصرار و نظارت لازم را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما خراسان جنوبی

عناوین برگزیده