تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۶۸۲۶۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
طی سه ماهه نخست سال جاری محقق شد؛

رشد ۵۷ درصدی فروش صادراتی «فباهنر»

‌می‌متالز - مجموع فروش صادراتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی امسال، به یک هزار و ۲۶۳ تن محصول رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۵۷ درصدی است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۸۰۳ تن محصول را روانه بازار‌های صادراتی کند.

به گزارش می‌متالز، عملکرد سه ماهه سال جاری شرکت صنایع مس شهید باهنر نشان می‌دهد علی‌رغم کاهش قیمت فلزات در بازار‌های جهانی، تولید و صادرات محصولات مسی و آلیاژی در این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، با رشد چشمگیر و قابل توجهی همراه بوده است.

رشد ۳۶ درصدی تولید مقاطع برنجی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت صنایع مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، توانسته است یک هزار و ۱۷۶ تن لوله مسی تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل، موفق به تولید ۸۴۷ تن لوله مسی شده بود.

«فباهنر» طی سه ماه ابتدایی سال جاری، توانست ۶۶۷ تن مقاطع مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه نخست ماه سال گذشته، ۶۲۷ تن مقاطع مسی تولید کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در سه ماه نخست امسال، موفق شد دو هزار و ۱۱ تن تسمه و ورق مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲۹ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال پیش، یک هزار و ۵۵۷ تن تسمه و ورق مسی تولید کرده بود.

همچنین «فباهنر» در سه ماه ابتدایی سال جاری، ۲۰۸ تن لوله برنجی تولید کرده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۹۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، موفق به تولید ۱۰۷ تن لوله برنجی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی سه ماه ابتدایی امسال، دو هزار و ۱۶۵ تن مقاطع برنجی تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۳۶ درصدی است. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، توانسته بود یک هزار و ۵۸۶ تن مقاطع برنجی تولید کند.

شرکت مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال جاری، توانست دو هزار و ۲۲۹ تن تسمه و ورق برنجی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۷۷۹ تن تسمه و ورق برنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید «فباهنر» در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به هشت هزار و ۵۲۶ تن محصول رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۶ هزار و ۵۰۳ تن محصول تولید کند.

رشد ۵۷ درصدی فروش صادراتی «فباهنر»

فروش «فباهنر» ۲۱ درصد رشد پیدا کرد

نمودار ۲ حاکی از آن بوده که شرکت صنایع مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، توانسته است ۴۳۱ تن لوله مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۶۴ درصد افزایش داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال قبل، ۱۶۳ تن لوله مسی در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر طی سه ماه نخست سال جاری، موفق به فروش ۴۱۲ تن مقاطع مسی در بازار داخلی شده است که این میزان حاکی از رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۳۸۴ تن مقاطع مسی در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

«فباهنر» در سه ماه نخست امسال، توانسته است یک هزار و ۲۷۷ تن تسمه و ورق مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش داشته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال پیش، یک هزار و ۱۵۰ تن تسمه و ورق مسی در بازار داخلی فروخته بود.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر موفق شد طی سه ماه ابتدایی امسال، ۹۸ تن لوله برنجی را در بازار داخلی بفروشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۵ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال قبل، موفق به فروش ۹۳ تن لوله برنجی در بازار داخلی شده بود.

شرکت مس شهید باهنر در سه ماه نخست سال جاری، یک هزار و ۳۲۹ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی فروخته است که این میزان، حاکی از رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال پیش، یک هزار و ۳۹ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی معامله کرده بود.

«فباهنر» طی سه ماه نخست امسال، موفق به فروش ۸۰۴ تن تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، توانسته بود ۵۵۴ تن تسمه و ورق برنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، چهار هزار و ۳۵۱ تن محصول را در بازار داخلی به فروش رسانده است که این میزان، حاکی از رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، سه هزار و ۳۸۲ تن محصول در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در سه ماه نخست سال جاری، ۵۴۴ تن لوله مسی را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۷۶ درصدی داشته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۳۰۹ تن لوله مسی در بازار‌های صادراتی معامله کرده بود.

«فباهنر» در سه ماه ابتدایی امسال، توانست ۱۶۷ تن مقاطع مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، موفق به فروش ۷۱ تن مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق شد ۴۶۸ تن تسمه و ورق مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، از رشد ۷۹ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۲۶۱ تن تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی امسال، به یک هزار و ۲۶۳ تن محصول رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۵۷ درصدی است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۸۰۳ تن محصول را روانه بازار‌های صادراتی کند.

همچنین «فباهنر» طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، توانسته است دو هزار و ۴۳۵ تن محصول خدماتی در زمینه انواع محصولات مسی و آلیاژی عرضه کند. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، دو هزار و ۴۳۹ تن محصول خدماتی تولید کرده بود.

مجموع فروش شرکت مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال جاری، به هشت هزار و ۴۹ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۱ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۶ هزار و ۶۴۲ تن محصول را به فروش رساند.

رشد ۵۷ درصدی فروش صادراتی «فباهنر»

افزایش ۴۹ درصدی درآمد «فباهنر»

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت صنایع مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، توانسته است درآمد یک هزار و ۱۳۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریالی از فروش لوله مسی در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۱۵ درصد افزایش داشته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۳۶۱ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در سه ماه نخست سال جاری، موفق به کسب درآمد یک هزار و ۶۶ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی شده است که این میزان، حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، ۸۸۱ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی به دست آورده بود.

«فباهنر» طی سه ماه ابتدایی امسال، توانسته است سه هزار و ۸۵۶ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کند که این میزان درهم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۳۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۹۱۸ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۳۰۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، توانسته بود درآمد ۸۸ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال جاری، دو هزار و ۶۹۵ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان، حاکی از رشد ۶۸ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۵۹۸ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فباهنر» در سه ماه ابتدایی امسال، موفق به کسب درآمد دو هزار و ۱۹۳ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۸۱ درصد افزایش داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، توانسته بود یک هزار و ۲۱۰ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانست طی سه ماه نخست سال جاری، ۱۱ هزار و ۳۳۸ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال قبل، هفت هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال جاری، توانست یک هزار و ۳۷۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، ۶۴۷ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

«فباهنر» طی سه ماه نخست امسال، ۴۱۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد ۱۵۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، درآمد یک هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۶۵۷ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، نشان از رشد ۱۱۲ درصدی دارد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، ۵۴۶ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال درآمد از تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد فروش صادراتی «فباهنر» در سه ماه نخست امسال، به سه هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، توانسته بود یک هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات خود کسب کند.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر طی سه ماه ابتدایی سال جاری، ۹۹۵ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات در زمینه محصولات مسی و آلیاژی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، نشان از رشد ۱۸ درصدی دارد. این شرکت در سه ماه نخست سال قبل، ۸۴۱ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به ۱۵ هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۴۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۹ هزار و ۶۳۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال درآمد کسب کند.

رشد ۵۷ درصدی فروش صادراتی «فباهنر»

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده