تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۷
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۶۸۸۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس جمهور در فرودگاه همدان:

مشکلات معادن همدان حل می‌شود

‌می‌متالز - رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت معادن همدان گفت: اگرچه معادن با مشکلاتی رو به رو است، اما از آنجا که ظرفیت نیروی انسانی کارآمد داریم مشکلات قابل حل است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در فرودگاه همدان با اشاره به اینکه همدان یادآور ایثار بسیاری است؛ بیان کرد: استان همدان دارای ۸ هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز است.

وی با تاکید بر اینکه افتخار دولت است که به محضر مردم عرض ادب کند، افزود: همین برای من و دولت مایه افتخار است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه همدان مهد عالمان، شاعران و حکیمان است؛ افرادیکه حتی جهان اسلام نیز در پرتوی شخصیت آن‌ها فیض برده؛ گفت: ظرفیت استان همدان ظرفیت بسیاری است که کشاورزی و گردشگری از جمله آن‌ها است.

حجت الاسلام رئیسی در ادامه، شرایط معدنی استان همدان نیز دارای ظرفیت قابل توجه دانست و افزود: ظرفیتی که اگرچه با مشکلاتی رو به رو است، اما از آنجا که ظرفیت نیروی انسانی کارآمد داریم مشکلات قابل حل است.

وی بیان کرد: بررسی‌هایی وضعیت استان در تهران و استان با حضور مسوولان انجام شده است.

این مقام مسوول با ابراز امیدواری نسبت به تصمیمات مختلف در رابطه با استان همدان، افزود: جمع بندی این تصمیمات را در شورای اداری به اطلاع رسانه‌ها و مردم برسانیم.

وی با بیان اینکه کوتاهی سفر مانع حضور در همه شهرستان‌ها شده است، افزود: به دلیل کوتاه بودن سفر امکان سفر به شهر‌های استان نیست، اما در سفر‌های بعدی وظیفه دارم به شهر‌های دیگر استان سر زده و به مردم ادای احترام کنم.

گفتنی است؛ صبح امروز آتنا زند به نمایندگی از مردم ولایتمدار همدان مراسم خوش آمدگویی به رئیس جمهور رئیسی را انجام داد.

وی، فرزند پاسدار شهید جواد زند است. این شهید معزز در سال ۹۳ در منطقه کامیاران و کوه‌های شاهور، در حین مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به مقام والای شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده