تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۲۸۰۱۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۱۳۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم آبان

‌می‌متالز - شاخص بورس در جریان معاملات هفته سوم آبان ماه جاری با رشد ۱۳۰هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش می‌متالز، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته گذشته طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۵۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۲۷ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۷ دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۳.۲۱، ۱۱.۸۷ و ۷۰۷۳ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۸ میلیون و ۶۰۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۲۸ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۰.۶۲ و ۳۳.۸۷ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۳۰ هزار و ۸۰۷ واحد افزایش، معادل ۱۰.۱۹ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۴ هزارو ۳۴۸ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳۱ هزار و ۸۱۸ واحد افزایش، معادل ۸.۷۰ درصد رشد کرد و رقم ۹۳۷ هزار ۵۶۸ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۱۷ هزار و ۶۵۳ واحد رشد به رقم یک میلیون و ۶۷ هزار و ۲۵۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۵ هزار و ۷۳۸ واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۸۲ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۲.۳۹ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۷.۶۶ درصد رشد همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده