تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۹۳۸۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد:

ابزار‌های جدید سرمایه‌گذاری در ارز و تکذیب دخالت در تعیین نرخ صرافی ها!

‌می‌متالز - مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا با وعده عرضه ابزار‌های جدید سرمایه‌گذاری در ارز، دخالت بانک مرکزی در تعیین نرخ صرافی‌ها را تکذیب کرد!

به گزارش می‌متالز، مسعود توکلی با هشدار به ریسک بالای سرمایه‌گذاری در بازار ارز و تکذیب دخالت بانک مرکزی در تعیین نرخ خرید و فروش ارز صرافی‌ها، گفت: ابزار‌ها و موارد جدید برای سرمایه‌گذاری مردم طی دو سه روز آینده عرضه خواهد شد.

وی افزود: از زمان آغاز کار مرکز مبادله ارز و طلا و در تالار ارز خدماتی و ارز حواله‌ای حدود ۴.۳ میلیون دلار به متقاضیان تخصیص داده شد که بخشی از این رقم توسط متقاضیان در سرفصل‌های دانشجویی، فرصت‌های تحقیقاتی و همچنین شرکت‌های هواپیمایی دریافت شده و بخشی هم به‌صورت مسافری بود.

این مقام مسوول ادامه داد: همچنین دو روز پیش ۴۵۲ هزار دلار به ۹۰۶ مسافر فرودگاه امام عرضه و ۵۷۸ میلیون دلار هم طی پنچ روز در تالار حواله، عرضه و حدود ۴۷۰ میلیون دلار معامله انجام شد.

توکلی گفت: بازار ارز به اذعان همه کارشناسان خطر بسیاری دارد و فعالان هیجانی و فقط و فقط مبتنی بر یک ریسک بالا عمل می‌کنند؛ بنابراین سود جویان از این فضای ملتهب به نفع شخصی استفاده می‌کنند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده