تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۴۷
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۲۹۷۹۴
سرویس خبر : انرژی

همکاری فوان چین با ایتکو

می متالز - شرکت های توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو ) و ” لیائو نینگ فوآن” چین توافق کردند در زمینه پایش، تولید قطعه و تجهیزات دوار صنایع نیروگاهی، نفت، گاز و قطعات انواع توربین با یکدیگر همکاری کنند.
همکاری فوان چین با ایتکو

به گزارش می متالز، ژو فوجن معاون مدیر عامل هولدینگ فوان چین که در تولید انواع توربین و تجهیزات متعلقه فعالیت دارد به اتفاق هیات همراه با احمد خادم المله مدیر عامل شرکت توربین توان گستر ایرانیان دیدار و گفت و گو کرد.

ژو فوجن ضمن معرفی توانمندی های هولدینگ فوآن چین، آمادگی این شرکت برای همکاری با شرکت توربین توان گستر ایرانیان را اعلام کرد و اظهارداشت: این شرکت با مجموعه های صنعتی مختلفی در برزیل، ایتالیا، آمریکا و هند همکاری دارد و در آلمان و روسیه نیز تولید مشترک دارد و آماده است در ایران نیز با شرکت های ایرانی همکاری کند.

ژوفوجن اظهارداشت: شرکت فو آن در ساخت تجهیزات موتور هواپیما و هلی کوپتر های امدادی و آتش نشانی نیز فعال است و آمادگی دارد توانمندی های خود را در اختیار شرکت ایتکو قرار دهد.

احمد خادم المله مدیر عامل ایتکو نیز ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای اجرای پروژه های مشترک با شرکت فوآن خواستار تهیه نقشه راه همکاری دو شرکت در آینده شد و اظهارداشت: در این زمینه پیشنهاد هایی را به طرف چینی ارائه خواهد کرد.

وی اظهارداشت: ایتکو می تواند دروازه ورود فوآن چین به بازار ایران و منطقه باشد و تمایل دارد در قالب، سرمایه گذاری مشترک، جوینت ونچر و یا فاینانس کالاهای مورد نیاز شرکت های نیروگاهی و نفت و گاز ایران با شرکت چینی همکاری کند.

مدیر عامل ایتکو همچنین آمادگی این شرکت برای همکاری های دو و چند جانبه ایتکو ، فوان چین و شرکت های فعال در کشور های منطقه را به اطلاع معاون مدیر عامل فوآن چین رساند.

در این دیدار مقرر شد طرفین نمایندگانی را برای تداوم ارتباط و برنامه ریزی برای همکاری های مشترک در آینده معرفی کنند.

عناوین برگزیده