تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۴۰
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۹۸۱۱۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ظرفیت مناسب معادن استان مرکزی برای رشد تولید/ الزامات زیست محیطی در بهره‌برداری از معدن رعایت شود

‌می‌متالز - معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی معادن غنی دارد که ضروری است معادن با حفظ الزامات زیست محیطی به کار گرفته شوند و به رونق تولید و اشتغالزایی کمک کنند.

به گزارش می‌متالز، بهنام نظری صبح امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: امروز دشمن ذهن و فکر جوانان را نشانه گرفته است که مقابله با سیاه‌نمایی دشمنان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق از سوی رسانه‌ها است.

وی تصریح کرد: رژیم پهلوی در دوره حکومت خود هویت ایرانی را لگدمال کرده و با فساد‌های اخلاقی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را با فساد کشیده بود، اما می‌بینیم دشمنان به دنبال تطهیر چهره پهلوی است تا در ذهن جوانان شک و شبهه ایجاد کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بر لزوم دقت نظر رسانه‌ها در مقابله با توطئه دشمنان در دروغ‌پراکنی تأکید کرد و بیان داشت: رسانه با جهاد تبیین به جنگ رسانه‌ای دشمنان بروند.

نظری با اشاره به شعار سال گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور برای شکوفایی اقتصاد وجود دارد که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان به رونق اقتصادی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: رهنمود‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب مسوولان است و باید با نصب‌العین قرار دادن این فرمایشات در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با بیان اینکه مسوولان نباید تنها به مردم گزارش دهند، بلکه باید تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها داشته و یکدیگر را در جریان اقدامات خود قرار دهند، گفت: استان مرکزی معادن غنی دارد که ضروری است با حفظ الزامات زیست محیطی این معادن به کار گرفته شوند و به رونق تولید و اشتغالزایی کمک کنند.

نظری تصریح کرد: در پایان سال جاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس را پیش رو داریم که ضروری است تدابیر لازم برای برگزاری چه بهتر این انتخابات برگزار شود.

وی افزود: انتخابات امسال اولین انتخابات دولت سیزدهم است که دولت تلاش دارد انتخاباتی خوب و سالم برگزار کند.

معاون سیاسی استانداری مرکزی ادامه داد: در استان هیچگونه مماشات با افرادی که له یا علیه نامزد‌ها در بدنه اجرایی دولت حرکت کنند، نخواهیم داشت، دولت عزم جدی برای برگزاری انتخابات سالم دارد و در تلاش است انتخابات را منطبق با فرمایشات رهبری برگزار کند.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده