تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۲۹۹۸۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ثبت رشد ۸ درصدی تولید در بخش صنعت قزوین/ رسیدگی به پرونده ۵۲۴ واحد صنعتی در کارگروه رفع موانع تولید استان

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در حوزه صنعت در استان قزوین با رشد ۸ درصدی مواجه بوده ایم که این نشان از اهمیت موضوع تولید و اهتمام دولت به این امر مهم را نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، عزیزالله افضلی عصر امروز در نشست هم اندیشی استاندار و مجموعه مدیران دولتی با تولیدکنندگان و کارآفرینان استان قزوین که در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: نبود منابع انرژی از قبیل آب، برق و گاز در برخی از شهرک‌های صنعتی از جمله مشکلاتی است که تولیدکنندگان و صنعتگران با آن مواجه اند و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان در صدد حل این مشکلات گام خواهیم برداشت.

وی افزود: عدم بخشودگی جرایم مالیاتی و بانکی از دیگر مشکلات گریبان گیر واحد‌های صنعتی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از روند رو به رشد تولید در محصولات صنعتی و فولادی خبر داد و عنوان کرد: تولیدکنندگان قزوین با عظم راسخ خود به صورت جدی در حوزه تولید ورود پیدا کرده اند و دولت باید با تسهیل گری در روند تولید به کمک صنعتگران بشتابد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۰۰ پروانه در بخش صنعت استان قزوین صادر شده که این نشان از اهتمام ویژه دولت در کمک به تولید کنندگان داخلی دارد.

افضلی اذعان کرد: کارگروه رفع موانع تولید در استان قزوین به صورت مداوم تشکیل می‌شود، که در سال گذشته بالغ بر ۸۳ جلسه منظم با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل مربوطه برگزار شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در جریان برگزاری ۸۳ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان به پرونده ۵۲۴ واحد صنعتی رسیدگی شده است.

این مقام مسوول در پایان گفت: در حوزه صنعت در استان قزوین با رشد ۸ درصدی مواجه بوده ایم که این نشان از اهمیت موضوع تولید و اهتمام دولت به این امر مهم را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده