تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۴۹
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۲۹۹۶۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اطلس معادن آذربایجان‌شرقی تدوین می‌شود

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه معدن گفت: به منظور هدفمندتر کردن فعالیت و افزایش تولید محصولات معدنی، اطلس معادن آذربایجان‌شرقی تدوین می‌شود و دیگر هیچ معدنی بدون برنامه نخواهد بود.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال به عنوان سال رشد تولید و مهار تورم از سوی مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به توسعه اقتصادی اظهار کرد: از سال گذشته تحولات اساسی و مهمی در بخش معدن استان شروع شده و امسال نیز به منظور توسعه فعالیت‌ها و رشد تولید برنامه‌های ویژه‌ای در این حوزه تدوین شده است.

وی افزود: به دنبال رشد تولید با توسعه فعالیت‌های اکتشافی و بهره برداری از معادن از طریق صدور پروانه بهره برداری و پروانه اکتشاف و گواهی کشف معدن هستیم.

پرنیان ادامه داد: به منظور رونق تولید در بخش معدن برای امسال صدور پروانه بهره برداری ۴۰ فقره معدن، ۳۵ فقره پروانه اکتشاف و ۳۰ فقره گواهی کشف هدفگذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه معدن گفت: به منظور هدفمندتر کردن فعالیت و افزایش تولید محصولات معدنی، اطلس معادن آذربایجان‌شرقی تدوین می‌شود و دیگر هیچ معدنی بدون برنامه نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده