تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۱۴
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۳۰۴۵۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون سازمان صنعت مازندران:

افزایش قیمت شن و ماسه در مازندران کاملا غیرقانونی است/ هیچ‌گونه نرخ جدیدی اعلام نشد

‌می‌متالز - معاون نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه افزایش نرخ شن و ماسه در مازندران مورد تائید نیست؛ گفت: هیچ‌گونه نرخ جدیدی اعلام نشد.

به گزارش می‌متالز، سید مسیب موسوی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، در واکنش به گرانی افسارگسیخته شن و ماسه در بازار مازندران گفت: افزایش نرخ شن و ماسه در مازندران مورد تائید نبوده و موضوع در کمیته تخصصی در حال بررسی می‌باشد.

وی با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارشات دریافتی برخی از عاملین فروش شن و ماسه در استان به صورت خودسرانه مبادرت به افزایش قیمت شن و ماسه داده که این افزایش قیمت کاملاً غیرقانونی بوده و برخورد قانونی با عاملین در حال صورت گرفتن است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: نرخ جدید این محصول در کمیته نرخ گذاری شن و ماسه استان مازندران در حال بررسی است و تاکنون هیچگونه نرخ جدیدی اعلام نشده است.

موسوی تاکید کرد: تمامی عاملین شن و ماسه می‌بایست تولیدات خود را تا زمان نهایی شدن قیمت جدید، با همان قیمت قبلی به دست مصرف کنندگان برسانند.

وی متذکر شد: از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی شن و ماسه و دیگر کالا‌ها و خدمات مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

منبع: بلاغ نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده