تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۱۵۷۲۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صمت استان بوشهر:

افزایش قیمت شن و ماسه در بوشهر مورد تایید نیست/ متخلفان مورد پیگیرد قرار می‌گیرند

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: افزایش قیمت های اعلام شده واحدهای شن و ماسه توسط انجمن صنفی مربوطه مورد تایید نمی باشد.
افزایش قیمت شن و ماسه در بوشهر مورد تایید نیست/ متخلفان مورد پیگیرد قرار می‌گیرند

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی افزود: با انجام گشت های مشترک بازرسی با حضور تعزیرات حکومتی، واحدهای تولیدی سنگ شکن که اقدام به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه نموده اند شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

وی در ادامه بیان کرد: برای واحدهای مذکور که اقدام به افزایش قیمت خودسرانه نموده اند پرونده تخلف گرانفروشی تشکیل و بزودی توسط شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی و رای قانونی لازم صادر و ابلاغ خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، اضافه کرد: واحدهایی نیز که مبادرت به توقف تولید، عدم عرضه و امتناع از فروش مصالح ساختمانی (شن، ماسه شسته، ماسه شکسته و ...) نموده اند با عنوان تخلف اخفاء و امتناع از عرضه کالا مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان صمت استان بوشهر افزود: با وجود اینکه کارگروه تنظیم بازار استان بررسی درخواست مجدد انجمن صنفی تولید کنندگان شن و ماسه استان مبنی بر افزایش قیمت منطقی را مطابق دوره های قبل از جمله نیمه اول سال جاری پذیرفته و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و آنالیز هزینه های منطقی تولید به صورت ضمنی با افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی قیمت موافقت نموده بود، اما متاسفانه انجمن یاد شده به صورت خودسرانه و غیر منطقی نسبت به افزایش قیمت وانتشار آن در بین اعضاء اقدام و مشکلاتی را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است.

حسینی عنوان کرد: در همین راستا از روز گذشته گشت های مشترک توسط دستگاههای نظارتی متشکل از شعب تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در شهرستان های محل استقرار واحدهای سنگ شکن تشکیل و ضمن بازرسی از آن اماکن نسبت به تشکیل پرونده تخلف با عناوین گرانفروشی و امتناع از عرضه کالا اقدام گردید.

عناوین برگزیده