تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۲
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۳۰۶۳۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کاهش ۸۱ دلاری قیمت مس

‌می‌متالز - روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، یک درصد افت پیدا کرد و به هشت هزار و ۲۸۷ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۹ خرداد ماه، یک درصد معادل ۸۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۳ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۲۸۷ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه، هشت هزار و ۳۶۸ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه، ۰٫۸ درصد معادل ۷۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۷ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه، با کاهش دو هزار و ۲۵۰ تنی، از ۹۷ هزار و ۶۵۰ تن به ۹۵ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.

کاهش ۸۱ دلاری قیمت مس

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۳ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۱۹ خرداد ماه، با افزایش ۱۰ دلار بر تن همراه بوده است.

کاهش ۸۱ دلاری قیمت مس

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده