تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۶۵
کد خبر: ۳۰۷۱۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان مازندران خبر داد:

احیای ۸ واحد صنعتی و صدور ۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در سال‌جاری/ از سرمایه‌گذاری خارجی استقبال می‌کنیم

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان مازندران از احیای ۸ واحد صنعتی و صدور ۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در سال‌جاری در این استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «نادعلی کهنسال» مدیرکل صمت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سالجاری، تعداد ۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۸۳۴۰ میلیارد ریال در مازندران صادر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۸ واحد صنعتی با اشتغال ۴۶۱ نفر در مازندران احیا شده، افزود: صدور پروانه بهره‌برداری در طی این مدت از حیث تعداد ۶ درصد و به لحاظ حجم سرمایه‌گذاری، ۱۸۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صمت استان مازندران با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در این واحد‌ها ۱۰۲۴ نفر بوده است، تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۵۵ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲۰۷۷۵ میلیارد ریال صادر شده است.

استقبال از سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران

وی همچنین در دیدار با مدیر و اعضای هیات مدیره هلدینگ بوتیم الکترونیک چین تاکید کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد، جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور است.

کهنسال به ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی استان مازندران اشاره و گفت: از سرمایه‌گذار خارجی که دارای اهلیت باشد، همواره در استان استقبال خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده