تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۴۶
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۳۰۶۹۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با هدف تامین زمین برای صنعتگران و صاحبان واحد‌های کوچک:

فرصت یک هفته‌ای معاون اقتصادی استاندار همدان به صنعت و معدن

‌می‌متالز - معاون اقتصادی استاندار همدان بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت‌های این استان برای حل مشکلات و رونق فعالیت صنعتگران و واحد‌های کوچک تولیدی، صنعتی تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، حسینی در نشست با صنعتگران و صاحبان مشاغل تولیدی و صنعتی در پاسخ به مشکل نبود اعتبار و سرمایه در گردش صنعتگران گفت: روش‌های مختلفی برای دریافت تسهیلات و تامین منابع مالی وجود دارد که باید با برگزاری نشست‌هایی این روش‌ها به آن‌ها آموزش داده شود.

وی برای تامین زمین مورد نیاز این قشر هم از شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواست در مدت یک هفته، با برگزاری فراخوانی، فهرستی از صنعتگران متقاضی زمین تهیه و میزان زمین مورد نیاز آن‌ها را مشخص کند تا در شهرک‌های صنعتی زمینی برای هریک از آن‌ها تامین شود.

معاون اقتصادی استاندار همچنین با تاکید بر اهمیت حضور صنعتگران در نمایشگاه‌های مختلف برای تبلیغ، بازاریابی و معرفی محصولات آن‌ها افزود: از ظزفیت صدا و سیما هم برای معرفی محصولات این واحد‌های صنعتی استفاده شود.

صنعتگران هم در این نشست نبود زمین مورد نیاز، زیرساخت‌های لازم، سرمایه در گردش، مشکلات بازاریابی و تبلیغات و طولانی بودن روند رسیدگی در ادارات را از مشکلات خود بیان کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده