تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۰۷
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۳۰۷۳۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون علمی رییس جمهور:

شرکت سنگ آهن مرکزی از مجموعه‌های موفق در حوزه اقتصاد دانش بنیان است

‌می‌متالز - صندوق CVC شرکت سنگ آهن مرکزی جزو اولین صندوق‌هایی است که از معاونت علمی مجوز گرفته است.

به گزارش می‌متالز، معاون علمی رییس جمهور با بیان اینکه صندوق CVC شرکت سنگ آهن، اولین صندوق جسورانه‌ای است که با کاری واقعی فعالیت خود را آغاز کرده گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از مجموعه‌های موفق در حوزه اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

روح الله دهقانی فیروزآبادی پس از افتتاح صندوق سرمایه گذاری CVC شرکت سنگ آهن مرکزی در مرکز اطلاعات و ارتباطات استان یزد با بیان این مطلب اظهار کرد: این صندوق اولین صندوقی است که کار واقعی خود را با امضای سه قرارداد آغاز کرده و چندین شرکت دیگر هم برای سرمایه گذاری در دست مطالعه دارد.

وی افزود: صندوق‌های پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی CVC امکانی را فراهم می‌کند که مجموعه‌های پیشران اقتصادی کار عملیاتی بر روی شرکت‌های دانش بنیان انجام دهند و فعالیت آن‌ها را ارتقا دهند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: صندوق CVC شرکت سنگ آهن مرکزی جزو اولین صندوق‌هایی است که از معاونت علمی مجوز گرفته و خوشبختانه با کاری واقعی سه قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان به امضا رساند.

افتتاح مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دانشگاه یزد

همزمان با افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو و خانه نخبگان بافق، صندوق CVC و مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی در دانشگاه یزد نیز به دست معاون علمی، فناوری و دانش بنیان رییس جمهور افتتاح شد.

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی درباره افتتاح مرکز نوآوری شرکت در دانشگاه یزد گفت: مجموعه‌ها وافرادی که در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های شرکت سنگ آهن کار می‌کنند می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را به مرکز نوآوری شرکت در دانشگاه یزد بیاورند تا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

شرکت سنگ آهن مرکزی از مجموعه‌های موفق در حوزه اقتصاد دانش بنیان است

منبع: موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد

عناوین برگزیده