تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۰۸۲۴۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

‌شرایط ثبت‌نام برای اسقاط خودرو اعلام شد

‌می‌متالز - رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده درباره ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده خبر جدیدی را اعلام کرد. متقاضیان اسقاط خودرو از این به بعد باید فقط از طریق ستاد نوسازی اقدام کنند.

به گزارش می‌متالز، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده انجام شود.

مهران سالاریه با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودرو‌های فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، اظهار داشت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیک‌ترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، بیان داشت: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

هزینه ثبت نام برای اسقاط خودرو

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده رایگان است، اظهار داشت: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودرو‌های فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان این که مراکز اسقاط نیز مکلف هستند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، افزود: پذیرش متقاضیان اسقاط خودرو‌های فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده