تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۳۴
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۰۹۰۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس واحد تاندم میل نورد سرد فولاد مبارکه اعلام کرد:

انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی موتور قفسه نورد خط تاندم میل نورد سرد برای نخستین بار در فولاد مبارکه

‌می‌متالز - رئیس واحد تاندم میل نورد سرد فولاد مبارکه گفت: برای نخستین بار سرویس اساسی موتور قفسه نورد سرد بدون کاهش تولید در واحد تاندم میل نورد سرد با موفقیت انجام شد.

به گزارش می‌متالز، برای نخستین بار سرویس اساسی موتور قفسه نورد سرد بدون کاهش تولید در واحد تاندم میل نورد سرد با موفقیت انجام شد.

مرتضی اکبری، رئیس واحد تاندم میل نورد سرد فولاد مبارکه، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت تولید در واحد تاندم و تأمین کلاف خام برای خطوط پایین‌دست ناحیه و همچنین به‌منظور جلوگیری از اختلال در تولید، جلسه فنی با حضور گروه تولید و تعمیرات تاندم و واحد برنامه‌ریزی تولید ناحیه برگزار و میکس ابعادی و گریدی مناسب برای شرایط نورد چهارقفسه‌ای مشخص شد. ماحصل اقدامات تعریف‌شده در گروه‌های مختلف تعمیرات، تولید و برنامه‌ریزی تولید، منجر به این شد که علاوه‌بر انجام فعالیت سنگین تعمیر اساسی موتور نورد، برنامه تولید روزانه واحد تاندم میل نیز محقق گردد.

در این زمینه، ایمان دوستی، سرپرست تعمیرات برق و اتوماسیون واحد تاندم میل نیز افزود: طی گزارش تعمیرگاه مرکزی مبنی بر کاهش شدید مقاومت عایقی آرمیچر یکی از موتور‌های قفسه ۳ و اعلام نیاز به توقف فوری جهت دمونتاژ موتور و ارسال آن به واحد تعمیرگاه مرکزی، جلسه اضطراری با حضور تیم کارشناسی واحد و کارگاه برق واحد تعمیرگاه مرکزی تشکیل و پس از بررسی دقیق موضوع، با توجه به حساسیت کار، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم تدوین شد. عمده‌ترین فعالیت‌ها در این راستا شامل دمونتاژ موتور و استاتور و ارسال به کارگاه برق تعمیرگاه مرکزی، شست‌وشو و عملیات حرارتی، انجام تست‌های موردنیاز و در نهایت مونتاژ موتور و تست زیر بار بوده است.

اکبری رئیس واحد تاندم میل، کسب این موفقیت را مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه‌های مختلف، اعم از گروه تعمیرات برق و اتوماسیون و تولید، واحد‌های برنامه‌ریزی و کنترل و نگهداری و تعمیرات نورد سرد، تعمیرات مرکزی ناحیه، برنامه‌ریزی و کنترل تولید نورد سرد، کارگاه برق تعمیرگاه مرکزی و مدیریت و کارکنان شرکت تابان نیرو دانست و ضمن تشکر از همه گروه‌های مشارکت‌کننده، ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد انجام چنین فعالیت‌های گروهی ارزشمندی در واحد تاندم میل باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده