تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۳۰۹۲۳۵
سرویس خبر : محیط زیست

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه به صنایع و معادن آلاینده هشدار داد

‌می‌متالز - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در خصوص برخورد با صنایع و معادن آلاینده تاکید کرد: به طور قطع محیط زیست با صنایع و معادن آلاینده با رعایت یک چارچوب اصولی و ضوابط و قوانین و مقررات بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، «احد جلیلیان» روز سه‌شنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری کنگاور اظهار داشت: با توجه به اینکه محیط زیست یک مساله مهم و حفاظت از آن یک وظیفه شرعی در قانون بیان شده است، همه ما در قبال حفظ و حراست از این امانت و موهبت الهی مسئول هستیم.

وی افزود: آموزش و تنویر افکار عمومی سرلوحه برنامه‌های محیط زیست است و تمام تلاش همکاران محیط زیست استان در این است که با آموزش‌های زیست محیطی و فرهنگ سازی در جهت رسیدن به اهداف توسعه پایدار مثمرثمر عمل کنیم و امیدواریم فرمانداری در این راستا یاریگر ما باشد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، خواستار همکاری و همیاری بیش از پیش فرمانداری با محیط زیست شد و گفت: امیدواریم با توجه به نگاه مثبت فرماندار این شهرستان به محیط زیست شاهد پیشرفت این در عرصه‌های زیست محیطی باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به برخورد بدون اغماض با آلایندگان محیط زیست، گفت: واحد‌های صنعتی و تولیدی آلاینده در استان کرمانشاه به طور مستمر مورد پایش قرار می‌گیرند.

در ادامه سرپرست فرماندار کنگاور نیز بیان کرد: حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی است و ما هم به نوبه خود در راستای حفاظت از آن قدم برخواهیم داشت.

«ایرج صادقی» اضافه کرد: محیط زیست سالم موجب نشاط جامعه خواهد بود و همه ما تلاش خواهیم کرد که از این میراث گرانبهای الهی که به صورت امانت در نزد ماست صحیح از آن استفاده و به آیندگان تحویل دهیم.

سرپرست فرمانداری کنگاور خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت دهیار‌ها در زمینه آگاه سازی مردم بمنظور حفاظت از محیط زیست می‌تواند بسیار نقش بسزایی داشته باشد.

در پایان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن دیدار صمیمانه با کارکنان اداره محیط زیست شهرستان کنگاور با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمانشاه

عناوین برگزیده