تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۵۱
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۱۰۳۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص در نیمه اول بازار

‌می‌متالز - روند نزولی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد به نحوی که شاخص کل بازار سهام در ۹۰ دقیقه ابتدایی امروز، با ریزشی ۳۰ هزار واحدی همراه شد.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام امروز هم در ادامه‌ی روند ریزشی خود، با فشار عرضه آغاز به کار کرد. اغلب سهام در محدوده‌های منفی معامله می‌شوند. بر این اساس شاخص کل در ۹۰ دقیقه‌ای که از شروع بازار گذشته تا کنون با ریزشی ۹۰ هزار واحدی همراه بوده و شاخص کل به ارتفاع ۲ میلیون و ۳۹ هزار واحد رسیده است.

همچنین شاخص هم وزن نیز تا کنون با ریزشی ۱۲ هزار واحدی در ارتفاع ۷۱۵ هزار ایستاده است.

گفتنی است سه نماد "فولاد، "فارس" و "شستا" بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بورس و سه نماد "آریا"، "وسپهر" و "کگهر" بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل فرابورس را داشتند.

لازم به ذکر است، ارزش معاملات خرد بازار سهام نیز تا به این لحظه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

گفتنی است ارزش معاملات در بازار سهام در یک روند کاهشی روز گذشته به کمتر از ۵ هزار میلیارد تومان رسید تا برای اولین بار در سال جاری این میزان از کاهش را تجربه کند. گفتنی است در طول معاملات امروز بازار سرمایه ارزش معاملات بازار برای اولین بار در سال جاری به حدود ۴ هزار میلیارد و ۸۱۸ میلیون رسید.

این در حالی است که ارزش معاملات بازار سرمایه در اردیبهشت ماه بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان بود و در بعضی از روز‌ها حتی به نزدیکی ها‌ی ۲۵ هزار میلیارد تومان هم رسیده بود.

ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص در نیمه اول بازار

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده