تاریخ: ۲۶ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۱۰۵۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان سفر به شهرستان دنا صورت گرفت؛

بازدید وزیر صمت از ۲ کارخانه تولیدی و صنعتی/ تاکید علی آبادی بر به کارگیری نیرو‌های بومی در صنایع

‌می‌متالز - وزیر صمت در جریان سفر استانی ریاست جمهور به استان کهکیلویه و بویراحمد، از دو کارخانه تولیدی شهرستان دنا بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت در جریان سفر استانی آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» ریاست جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌عنوان وزیر معین از دو کارخانه تولیدی صنعتی شهرستان دنا بازدید کرد.

وزیر صمت، ابتدا در کارخانه سبدسازی حضور یافت و با مدیر و کارگران این کارخانه دیدار و گفتگو کرد.

وی در جریان این بازدید، بر استفاده و به‌کارگیری از نیروی‌انسانی بومی تاکید و اعلام کرد که مقامات استانی باید ظرفیت‌های موجود در حوزه نیروی انسانی متخصص و کارآمد بومی را شناسایی و برای حفظ و ارتقای عملکرد آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

علی‌آبادی تصریح کرد: در دوره جدید مطالعه برنامه‌های قبلی وزارتخانه در دستور کار است که در همین راستا به‌دنبال کارآمدکردن و به روز کردن برنامه‌ها هستیم. به روز کردن برنامه‌ها باعث ارزش افزوده و رشد اشتغالزایی خواهد شد.

وزیر صمت در ادامه از کارخانه آب‌معدنی چویل دنا بازدید و در گفتگو با مدیر و کارگران آن، با مشکلات این مجموعه آشنا شد و برای رفع آن‌ها به مقامات ذیربط دستورات لازم را ارائه کرد.

گفتنی است، «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی، «محمدباقر آقاعلیخانی» دبیرستاد تسهیل و رفع موانع تولید و برخی از مدیران بخش‌های اجرایی، وزیر صمت را در این سفر همراهی می‌کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده