تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۰۳
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۳۱۱۳۳۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت مس باهنر برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت مس باهنر روز یک‌شنبه ۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور سید محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، علی محمودی عضو موظف هیات مدیره، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، مجید ضیائی مدیرعامل شرکت مس باهنر، اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه مجید ضیائی مدیرعامل شرکت مس باهنر پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد سه ماهه اظهار داشت: شرکت مس باهنر در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ توانسته است ۹۰ درصد سهم از بازار در محصولات نوردی مسی و برنجی را کسب کند.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده برنامه‌ریزی در جهت افزایش سهم بازار داخلی در گروه‌های محصولی با راهبرد حفظ و توسعه بازار داخلی و خارجی بوده است همچنین شرکت مس باهنر اقداماتی در جهت بهبود و ارتقای سیستم محیط زیست و سیستم ایمنی بهداشت انجام داده که طی این سه ماه پیشرفت خوبی داشته است.

ضیائی گفت: سود خالص سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲، با رشد ۳۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل توانسته است ۱۲۶ درصد بودجه سه ماه ابتدایی را محقق کند. همچنین افزایش ۳۱ درصدی سود ناخالص نسبت به سه ماه ابتدایی ۱۴۰۱، ۱۱۷ درصد بودجه سه ماه اول ۱۴۰۲ را محقق کرده است.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در نزدیکی بزرگ‌ترین معادن مس خاورمیانه و در دوازده کیلومتری شهر کرمان قرار گرفته است. این شرکت که در نیمه دوم سال ۱۳۷۰ راه اندازی شده، بزرگترین مجتمع صنعتی ارتباط دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می‌رود و از شش کارخانه زیر تشکیل شده است: کارخانه ذوب و ریخته گری، کارخانه نورد، کارخانه اکستروژن و کشش، کارخانه تولید لوله مسی، کارخانه سکه زنی، کارخانه باسبار.

این شرکت گسترده‌ترین محصولات مسی را داشته و آلیاژ‌های آن را به صورت ورق (شامل کویل، تسمه و فویل)، لوله (به صورت شاخه، کویل و پن کیک) و مقاطع (شامل سه گوش، چهار گوش، شش گوش و میلگرد توپر و توخالی) تولید می‌کند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر یک شرکت پویا بوده که با تبادل تجارب و همکاری با سایر شرکت ها، محصولات خود را مطابق استاندارد‌های روز دنیا عرضه می‌کند.

این شرکت با استفاده از نیروی انسانی ماهر و ماشین آلات پیشرفته بهترین خدمات را به مشتریان رو به گسترش خود ارائه می‌نماید.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده