تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۳۲۴۷۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور‌ماه ۱۴۰۲ شرکت صنایع مس باهنر برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت صنایع مس باهنر روزسه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور علی محمودی عضو موظف هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی، سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، مجید ضیایی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت صنایع مس باهنر در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه «مجید ضیایی» مدیرعامل شرکت صنایع مس باهنر پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته، اقدامات پیش رو و دستاورد‌های این مجموعه گفت: شرکت صنایع مس باهنر موفق گردید طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ با رشد ۱۳ درصدی سود خالص نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۷۵ درصد از بودجه تعیین شده را محقق کند.

وی با اشاره میزان تولید ۱۵.۷۸۴ تنی به رشد فروش ۵۷ درصدی در شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد که ۱۰۴ درصد از بودجه معین را محقق نموده است. سود عملیاتی با ۲۸ درصد و سود خالص با ۱۳ درصد رشد به ترتیب ۹۰ و ۷۵ درصد از بودجه معین را محقق نموده است.

مدیرعامل شرکت صنایع مس باهنر تحقق بودجه فروش ریالی، افزایش تولید محصولات جدید از قبیل لوله شیار داخل، مصرف هدفمند مواد اولیه در راستای افزایش بهره‌وری را از جمله دستاورد‌های این شرکت دانست.

شرکت صنایع مس باهنر در نیمه دوم سال ۱۳۷۰ راه‌اندازی و در سال ۱۳۷۴ با نماد «فباهنر» وارد بازار سرمایه شد. این شرکت بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی ارتباط‌دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می‌رود و محصولات نیم ساخته مسی و آلیاژی را در کارخانه‌های ذوب و ریخته‌گری، نورد، اکستروژن و لوله مسی تولید می‌کند.

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور‌ماه ۱۴۰۲ شرکت صنایع مس باهنر برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده