تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۵۱
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۱۱۶۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جریمه ۹ میلیارد ریالی قاچاقچی طلا در اردبیل

‌می‌متالز - رحیمی آذر گفت: پرونده تخلف قاچاق طلای خارجی به وزن ۱۸۶ گرم، به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال در شعبه دوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: قاچاقچی بادام و قهوه خارجی به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی رحیمی آذر گفت: پرونده قاچاق ۱۸۰ کیلوگرم بادام خارجی و قهوه خام خارجی به ارزش پانصد و نود و نه میلیون ریال برای رسیدگی به شعبه دوم قاچاق کالا و ارز شهر اردبیل ارسال شد.

رحیمی آذر افزود: شعبه با توجه به استعلام‌های صورت گرفته و همچنین محتویات پرونده متهم را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: مأموران نیروی انتظامی در زمان گشت زنی از یک باربری در شهر اردبیل، این محموله را کشف و گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رحیمی آذر گفت: پرونده تخلف قاچاق طلای خارجی به وزن ۱۸۶ گرم، به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال در شعبه دوم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه طی بررسی‌های بعمل آمده و کارشناسی‌های متعدد، مشخص کرد که طلا‌های کشف شده خارجی و قاچاق است که با محرز شدن تخلف، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گزارش تخلف را به اداره تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کرد.

منبع: ساوالان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده