تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۱۳۶۱۲
سرویس خبر : اجتماعی

طرح پیشنهادی محمدرضا ساکت به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی طرح پیشنهادی در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال را ارائه داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسلام

احتراماً، ضمن تشکر و قدردانی بابت زحمات و تلاش‌های خالصانه شما در راستای خدمتگزاری به نظام و مردم، هماهنگونه که مستحضرید موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال یکی از معضلات اخیر جامعه ورزشی می‌باشد که ضمن تضییع شدن حقوق قانونی و الزامی باشگاه‌ها مانع ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه‌ها و هزینه برخی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی شده است؛ لذا به پیوست گزارش جامعی از وضعیت حق پخش و همچنین پیشنهاد اجرایی جهت تحقق و ایجاد این حقوق جهت جلوگیری از پیامد‌های آتی بین‌المللی همچون تعلیق و عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ارائه می‌گردد. خواهشمند است نسبت به طرح، بررسی و تصویب این پیشنهاد منطقی و اجرایی در راستای کمک به ایجاد نشاط اجتماعی جامعه و کسب درآمد پایدار باشگاه‌ها و عدم ایجاد بحران‌های احتمالی اقدامات لازم را مبذول فرمائید، شایان ذکر است این آمادگی وجود دارد تا طرح پیوست با حضور کارشناسان مربوطه تشریح گردد.

خلاصه طرح پیشنهادی "پرداخت مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان (دوهزار میلیارد تومان) در فصل جاری توسط صدا و سیما به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بابت حق پخش زنده، تولیدی و منتخب مسابقات فوتبال لیگ برتر از درآمد حاصله صدا و سیما" از بذل عنایتی که می‌فرمایید سپاسگزاریم.

محمدرضا ساکت - مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال

لازم به ذکر است، به پیوست این نامه طرح پیشنهادی ۱۵ صفحه‌ای مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در آن حق پخش در ایران و جهان و نیز کیفیت دستیابی به مبلغ ذکر شده و چگونگی تخصیص آن به باشگاه‌ها ذکر شده برای مخاطبان ارسال گردیده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده