تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۱۳۴۲۸
سرویس خبر : اجتماعی

یادداشت مدیر روابط عمومی سپاهان به مناسبت روز خبرنگار

‌می‌متالز - محمدصادق مدیرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار نوشت.

به گزارش می‌متالز، متن این یادداشت به شرح زیر است:

در گستره عمر آدمی همواره دو جریان، چون دو رودخانه خروشان افکار انسان را به سمت خود می‌کشاند. این دو قطب ذهنی، آنگاه که رو در روی هم قرار می‌گیرند، انسان را به کارزار انتخاب و تصمیم فرا می‌خوانند و آنگاه که بر هم منطبق می‌شوند، زمینه استقرار عدالت خواهند بود. پس طبیعی است که ذهن ما در هر لحظه دو روایت در خود داشته باشد. روایتی که بر پایه واقعیت است و روایتی که ریشه در حقیقت دارد.

عرصه ازلی و ابدی کربلا، کارزار تقابل حقیقت و واقعیت است. واقعیت این است که روبروی امام لشگریانی قرار داشتند که جریان حاکم را تبعیت می‌کردند و این واقعیت آن روز‌ها بوده‌است. اما حقیقت این است که امام از سوی پروردگار مسوول تشکیل و اداره حکومت اسلامی بوده‌است و جریان زر و زور و تزویر راهی جز قیام برای امام باقی نگذاشته بود.

شاید هیچ روز و هیچ سرزمینی به اندازه عاشورا و کربلا اینقدر حقیقت و واقعیت را روبروی هم قرار نداده‌است. اما هر روز و هر سرزمین کارزار حقیقت و واقعیت است تا آن زمان که بلوغ و تکامل مردمان زمین، این جریان را به انطباق بکشاند و زمینه‌ساز عدالت و کرامت باشد.

در هر حوزه و عرصه این نبرد واقعیت و حقیقت جریان دارد. در حوزه ورزش نیز رویارویی حقیقت و واقعیت به طور مدوام اصحاب ورزش و اهالی رسانه را به چالش می‌کشاند؛ و کسانی پیروز این میدان خواهند بود که از این نبرد "راوی حقیقت" لقب بگیرند. خواه پیروز میدان باشند و خواه شهید جنگ روایت ها.

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که به دوستان، همکاران، همرزمان، فعالان و اصحاب رسانه و به ویژه رسانه ورزش خداقوت و خسته نباشید بگوییم. افزون بر آن، فرصتی برای مرور همین مساله مهم است که ارزش انسان بر این است که چطور از دل واقعیت ها، روایت حقیقت را استخراج نماید و فاتح این نبرد باشد.

از درگاه پرودگار برای همه خبرنگاران، تصویرنگاران، عوامل و فعالان رسانه‌های ورزشی در ادامه مسیر حرفه‌ای طلب موفقیت، تندرستی و چشم روشنی دارم.

محمدصادق میرصالحیان
مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده