تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۹
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۳۱۴۴۹۵
سرویس خبر : اجتماعی
سرمربی تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان:

فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کنیم

‌می‌متالز - سرمربی تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: با جذب نفرات جدید ملی پوش، توانمندی بالای اعضای تیم و شرایط تمرینی مطلوب در فصل جدید لیگ برتر به مقامی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، مهران اسماعیلی در جریان اعزام تیم دوچرخه سواری این باشگاه به مسابقات لیگ برتر به میزبانی اردبیل اظهارداشت: بطور حتم با همدلی و همکاری اعضا و کادر فنی تیم، قهرمانی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به جذب سعید صفرزاده و حسین عسگری ملی پوشان دوچرخه سواری در این فصل گفت: اضافه شدن رکابزنان مطرح و همچنین حضور شماری از ورزشکاران تیم سپاهان در تور بین المللی ترکیه، شرایط مناسبی را برایمان رقم زده است.

سرمربی دوچرخه سواری سپاهان با اشاره به شرایط آب و هوایی مناسب شهر اردبیل خاطرنشان کرد: این منطقه ارتفاع به نسبت خوبی برای دوچرخه سواران دارد، لذا توانایی رکابزنان ما بهتر ظاهر می‌شود.

اسماعیلی اضافه کرد: این فصل از لیگ برتر در سه مرحله برگزار می‌شود و تایم تریل تیمی نیز به این دوره از رقابت‌ها اضافه شده است.

وی افزود: فصل قبل لیگ برتر در بخش پیست مقام نخست را کسب کردیم و در بخش جاده مقام نایب قهرمانی را بدست آوردیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: مرحله نخست لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ترکیب سایر تیم‌های رقیب مشخص می‌شود و برتری در این مرحله شرایط بهتری را برای ادامه مسابقات رقم خواهد زد.

گفتنی است این مسابقات روز جمعه در بخش استقامت آغاز خواهد شد و سپس در بخش تایم تریل انفرادی ادامه خواهد یافت.

حسین عسگری، مهدی ناطقی. حامد جنت، امیرحسین جمشیدیان، بهنام خسروشاهی، سعید صفرزاده، علیرضا عبدالهی و علیرضا فرقانی رکابزنان طلایی پوش سپاهان را تشکیل می‌دهند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده