تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۳
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۳۱۶۱۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در ادامه برنامه‌های هشتمین سفر استانی انجام شد؛

بازدید وزیر صمت از شرکت واگن پارس مپنا

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه استاندار مرکزی و جمعی از معاونان خود، امروز شنبه و در دومین روز از سفر به استان مرکزی، از شرکت واگن پارس مپنا بازدید کرد

به گزارش می‌متالز، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز شنبه و در دومین روز از سفر به استان مرکزی، به همراه استاندار مرکزی، نمایندگان این استان در مجلس شوری اسلامی و جمعی از معاونان خود، از شرکت واگن پارس مپنا بازدید کرد.

وی در ابتدای این بازدید، نشستی صمیمانه با مدیران، کارمندان و کارگران این مجموعه داشت و پس از صحبت‎‌های کوتاه، به پرسش‌های‌شان آنان پاسخ داد.

در ادامه مراسم تقدیر از جمعی از مدیران مجوعه و استان که در موفقیت‌های این شرکت در سال گذشته نقش داشتند، با حضور وزیر صمت انجام شد و در نهایت علی‌آبادی به بازدید از امکانات این مجموعه پرداخت.

شرکت واگن پارس مپنا، اولین و بزرگترین تولیدکننده خودرو‌های ریلی شامل انواع واگن‌های باری، مسافری، مترو، ترنست، لکوموتیو و بوژی در ایران است. این مجموعه با مساحتی بالغ بر ۳۵۴ هزارمتر مربع در شهر اراک واقع شده است که شامل ۱۰۰۰۰۰ متر مربع سالن‌های تولیدی، ۱۴۰۰۰ متر مربع فضای اداری، ۱۸۰۰۰ متر مربع انبار و ۲۵۰۰ متر فضای ورزشی است.

گفتنی است، پیش از این وزیر صمت برای افتتاح پروژ‌های عمرانی و بازدید از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی، به استان‌های خراسان‌رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، سمنان، همدان، کرمانشاه و اصفهان سفر کرده بود و حضور در استان مرکزی، هشتمین سفر استانی وی محسوب می‌شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده