تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۳۱۶۳۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور وزیر صمت انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا دلیجان/ هدف وزارت‌صمت، مهار تورم از مسیر رشد تولید

‌می‌متالز - وزیر صمت در عملیات اجرایی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا، در شهرک صنعتی دلیجان اعلام کرد که هدف این وزارتخانه مهار تورم از مسیر رشد تولید است.

به گزارش می‌متالز، آئین کلنگ‌زنی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا در شهرک صنعتی دلیجان عصر امروز شنبه و با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» نماینده مردم شریف شهر‌های دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت و استانداری مرکزی، برگزار شد.

علی‌آبادی در آئین کلنگ‌زنی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا در شهرک صنعتی دلیجان اظهار کرد: از شب گذشته میهمان مردم استان مرکزی هستیم و امیدواریم که این سفر مثمرثمر باشد و یک قدم رو به جلو در راستای توسعه صنعتی کشور برداشته شود.

وزیر صمت در ادامه یادآور شد که هدف وزارت صمت مهار تورم از مسیر رشد تولید است.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی طرح توسعه گروه صنعتی شیوا دلیجان تولید کننده انواع الیاف دو جزیی، الیاف استیل پلی استر با فرآیند بچ، منسوجات بی‌بافت، تشکیل لایه به‌روش مذاب ترکیبی اسپان باند و ملت بلون با اتصال حرارتی با حضور علی‌آبادی آغاز شد.

این واحد صنعتی سالانه ۷ هزار تن تولید دارد و برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است و برای ادامه فعالیت خود نیازمند اخذ تسهیلات است. براساس زمان‌بندی اعلام شده این طرح توسعه در اواخر سال بهره‌برداری خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این وزیر صمت برای افتتاح پروژ‌های عمرانی و بازدید از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی، به استان‌های خراسان‌رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، سمنان، همدان، کرمانشاه و اصفهان سفر کرده بود و حضور در استان مرکزی، هشتمین سفر استانی وی محسوب می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده