تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۱۷۷۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاجی پور مطرح کرد

ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران فرصت اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد

‌می‌متالز - عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت:ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران فرصت اشتغال زایی وسیعی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، رضا حاجی پور، با اشاره به تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی مازندران و تاثیرات اقتصادی آن، گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی مازندران می‌تواند در تقویت ارتباطات اقتصادی کشور‌های منطقه موثر باشد.

وی افزود: البته این ارتباطات پیش‌تر هم وجود داشته است، اما ایجاد این لایحه می‌تواند ارتباطات اقتصادی با کشور‌های منطقه را وسیع‌تر کند.

حاجی پور با بیان اینکه ایجاد این منطقه تجاری می‌تواند قدرت مبادلات اقتصادی را در منطقه بالا ببرد، بیان کرد: ایجاد این منطقه تجاری به سرعت تجار و سرمایه گذاران را وارد این منطقه کرده و فعالیت‌های اقتصادی رونق خواهد گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این منطقه امکانات ورود و خروج کالا وجود داشته و، اما از این بعد شرایط راحت پیش خواهد رفت، گفت: ایجاد منطقه تجاری فوق فرصت اشتغال زایی وسیعی را در منطقه ایجاد خواهد کرد. همچنین باید گفت زیرساخت‌های لازم در بندر امیرآباد، نوشهر و فریدونکنار برای فعالیت‌های تجرای در منطقه تجاری مازندران کنار کاملا مهیاست.

حاجی پور تاکید کرد: در پی ایجاد این منطقه آزاد تجاری به واقع سرمایه گذاری رشد و رونق پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده