تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۵۱
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۳۲۰۱۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مشاور منطقه ویژه عنوان کرد

تبدیل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز ماشین‌آلات معدنی

‌می‌متالز - مشاور ماشین‌آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: باتوجه به زیرساخت‌های مناسب، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان توانایی تبدیل شدن به مرکز ماشین‌آلات معدنی را دارد.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم عبدالوهابی صبح امروز ۲۰ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در نزدیکی معادن بزرگ استان از جمله مس سرچشمه و سایر معادن و هم چنین داشتن زیرساخت‌های مناسب این توانایی را دارد تا به مرکز ماشین‌آلات معدنی تبدیل شود.

مشاور ماشین‌آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران در این صنعت و ارتباط با واردکنندگان، معدن‌داران، صنعتگران، پیمان‌کاران و قطعه فروشان جلسات و مذاکراتی را داشته‌ایم.

عبدالوهابی اظهار کرد: به منظور تامین و واردات ماشین‌آلات سنگین، دستگاه‌های حفاری، موتور کامل انواع ماشین آلات سنگین معدنی، راهسازی و تامین قطعات یدکی موردنیاز دستگاه‌ها این توانایی را داریم که از بازار‌های داخلی و خارجی به صورت نو و استوک تامین کنیم.

وی تاکید کرد: در صورت حمایت می‌توانیم یک مرکز تعمیرات و اورهال ماشین‌آلات سنگین را در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه‌اندازی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده