تاریخ: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۱۸۶۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قاضی زاده:

منطقه ویژه اقتصادی و صنعتی سرخس تبدیل به منطقه آزاد اقتصادی شد

‌می‌متالز - نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی از تائیدیه شورای نگهبان بر لایحه‌ی منطقه آزاد سرخس خبر دادند.

به گزارش می‌متالز، سیداحسان قاضی زاده هاشمی با اعلام اینکه منطقه ویژه اقتصادی و صنعتی سرخس با تائید شورای نگهبان منطقه آزاد اقتصادی اعلام شد، گفت: با استعانت از خداوند متعال و در ایام ماه ربیع به حول و قوه‌ی الهی شورای محترم نگهبان قانون اساسی لایحه‌ی منطقه آزاد تجاری و صنعتی سرخس را تائید کرد و به تصویب رساند و بدین‌وسیله این لایحه تبدیل به قانون شد و ان شاءالله برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: من جا دارد این موفقیت بزرگ را به مردم شریف و مومن و متدین سرخس و استان خراسان عرض تبریک داشته باشم و از همه‌ی همکاران خوبمان که در دو بار رفت و برگشت این لایحه یک بار با بیش از ۱۷۳ رای و بار دیگر با بیش از ۱۹۰ رای در اصلاحات آن به آن رای مثبت دادند صمیمانه تشکر کنم و جا دارد از عزیزانمان در هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام که قبلاً آن را تائید کردند و از همه فقها و حقوقدانان شورای محترم نگهبان، که این لایحه را مورد بررسی و تائید قرار دادند صمیمانه تشکر کنم.

وی افزود: ان شاءالله این امر موجب رونق آبادانی و رفاه مردم عزیز سرخس و مردم خراسان خواهد شد و در همین جا هم موفقیتی که چه در مورد منطقه آزاد سرخس و چه در مورد منطقه آزاد دوغارون برای مردم شریف تربت جام و تایباد و صالح‌آباد به وجود آمده و این دو منطقه دو بال بزرگ برای توسعه‌ی خراسان خواهند بود را صمیمانه تبریک بگویم.

قاضی‌زاده در پایان خاطرنشان کردند: از رئیس‌جمهور محترم و هیات محترم وزیران وزیر محترم اقتصاد و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تولیت آستان قدس رضوی و مقامات استانی هم صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. ان شاءالله که موفق و پیروز باشید و این امر، امری باشد که موجب رونق شهرستان سرخس و منطقه دوغارون برای آینده خراسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده