تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۵۳
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۲۳۴۲۰
سرویس خبر : صنایع کوچک
یادداشت رئیس کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت ورق خودرو به مناسبت روز ملی کیفیت:

کیفیت در اولویت است

‌می‌متالز - متن یادداشت محمدرضا محمدی پسند؛ رئیس کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی کیفیت را در ادامه بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن یادداشت به شرح زیر است:

کیفیت به معنای دستیابی به استاندار‌های از پیش تعیین شده است.

کیفیت زمانی قابل دستیابی است که فرآیند‌ها و فعالیت های سازمان به طور مستمر با نیاز‌ها و انتظارات مشتری‌های سازمان طراحی شود و به اجرا درآید و این امر در شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری به طور مستمر مد نظر است.

این شرکت طی سال‌های فعالیت خود همواره بر اهمیت کیفیت محصولات تاکید کرده و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار بسته است. کیفیت سطح و ابعاد ورق تولیدی شرکت، طی ۱۳ سال گذشته و با همکاری شرکت فولاد مبارکه پیوسته ارتقا یافته و از ۹۶ به ۹۸ درصد رسیده است.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در مسیر حفظ و کنترل کیفیت محصولات خود، تمامی عوامل موثر اعم از کیفیت مواد اولیه، پارامتر‌های خطوط تولید، آنالیز حوضچه مذاب و میزان جرم پوشش و خواص مکانیکی محصول را بر اساس استاندارد‌های ملی و بین‌المللی کنترل می‌کند. ویژگی‌های فنی و کیفی این محصولات سبب شده تا قدرت رقابت در سطح جهانی را داشته باشد و پس از تامین نیاز صنایع داخلی، به بازار‌های بین‌المللی صادر شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده