تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۳۲۳۴۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل جدید شستا:

مولدسازی و سودآوری از ماموریت‌های مهم ما برای افزایش دارایی‌ها می‌باشد

‌می‌متالز - عارف نوروزی گفت: اگر بخواهیم در شستا رونق اقتصادی ایجاد کنیم باید سریعتر طرح‌های توسعه‌ای نیمه کاره را به اتمام برسانیم و بر بهره وری این مجموعه به طور جدی بپردازیم.

به گزارش می‌متالز، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شستا برگزار شد.

عارف نوروزی مدیرعامل جدید شستا در این آیین گفت: تشکیلاتی مانند شستا حق الناس است و منابع مردم که در آن وجود دارد که باید بیش از پیش احیا شود. این بنگاه بزرگ اقتصادی از سرمایه‌های بین النسلی می‌باشد که لازم است شکوفایی و تجلی بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مجموعه شستا بنگاهی است که برای ارزش آفرینی و سود آوری و خدمت به ذینفعان باید جهادی انجام وظیفه کند. برای مدیریت و توسعه این تشکیلات وسیع باید از رهنمود‌های مقام معظم رهبری که سال هاست در شعار سال بر موضوع اقتصاد تمرکز دارد، یاری بگیریم و برآن مدار حرکت کنیم.

نوروزی تصریح کرد: امروز مشکلات کشور، مشکلات اقتصادی است. اگر بخواهیم در شستا رونق اقتصادی ایجاد کنیم باید سریعتر طرح‌های توسعه‌ای نیمه کاره را به اتمام برسانیم و بر بهره وری این مجموعه به طور جدی بپردازیم و برای ظرفیت‌های خالی برنامه ریزی جامعه‌ای داشته باشیم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌های اقتصادی را سرلوحه برنامه هایمان قراردهیم.

نوروزی در ادامه گفت؛ افزایش بهره وری، هم افزایی بین بنگاهی، اجرای دقیق نظام حاکمیت شرکتی، مولدسازی دارایی‌های راکد، افزایش شفافیت در عملکرد، توسعه صادرات و ارزآوری، چابک سازی و انعطاف پذیری بنگاه، توجه به اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان، توانمند سازی سرمایه‌های انسانی و توجه ویژه به معیشت آن‌ها از شاخص‌های مهمی هستند که باید محوربرنامه ریزی و اقدام مدیران این مجموعه بزرگ اقتصادی باشد.

وی افزود: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که برای کشور امید آفرین باشیم. ایجاد اشتغال پایدار یکی از ماموریت‌هایی است که رئیس جمهور محترم از دستگا‌ها توقع دارند و ما به جد آن را پیگیری خواهیم کرد.

نوروزی تصریح کرد: مولد سازی و سود آوری یکی از ماموریت‌های مهم ما برای افزایش دارایی‌ها می‌باشد که انتظار داریم صاحب نظران در این ماموریت ما را یاری کنند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت کاری و لزوم پرهیز از حاشیه در مجموعه شستا گفت: کارکنان و مدیرانی که در محیط مسوولیت خود با سلامت کاری بر انجام وظیفه جدی و موثر تمرکز دارند، مورد تکریم ما هستند و افرادی که با روش‌های غیرمتعارف دنبال ارتقا هستند باید بدانند ارتقا و رشد سازمانی در شستا مبتنی بر تعهد، تخصص، دلبستگی سازمانی و کارآمدی می‌باشد و هرکس در این مجموعه، خدمتگذارتر و باورمندتر نسبت به حقوق نظام و مردم باشد، مقرب‌تر و در مسیر تعالی و رشد سازمانی قرار می‌گیرد.

عارف نوروزی، سرپرستی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، عضویت در هیات مدیره و قائم مقامی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعاملی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، مدیر عاملی بنیاد برکت و مسوولیت هیات مدیره شرکت‌های گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، بیمه پارسیان و سرمایه گذاری سمند، ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت‌های گروه بازرگانی وحمل و نقل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.

منبع: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده