تاریخ: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۶:۲۲
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۳۲۳۶۳۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ساخت شاهین انتقال سوپر استراکچر دیگ‌های سالن احیاء شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - شاهین انتقال سوپر استراکچر دیگ‌های سالن احیاء توسط پرنسل فنی و برنامه‌ریزی نت شمش آلومینیوم جاجرم طراحی، ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، مراحل آماده سازی تجهیزات اورهال دیگ‌های سالن احیاء، شاهین جابجایی سوپر استراکچر دیگ‌ها در واحد دفتر فنی و برنامه‌ریزی نت مجموعه شمش طراحی و مراحل ساخت آن مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت و پس از تکمیل مراحل ساخت، جهت بهره‌برداری در اختیار پرسنل تعمیرات سالن احیاء قرار گرفت.

گفتنی است با توجه به نزدیک شدن واحد به پایان زمان عمر مفید دیگ‌های سالن احیا و نیاز به اورهال دیگ‌ها و سوپراستراکچر بایستی از تجهیز مطمئن و با استحکام لازم نسبت به خارج کردن سوپراستراکچر از روی دیگ و انتقال آن بر روی شاسی حمل اقدام نمود. از این رو طراحی شاهین مخصوص از ضروریات بوده، به گونه‌ای که بتواند علاوه بر حمل مطمئن تمامی موارد ایمنی را رعایت نموده و از سقوط و آسیب رساندن به سایر تجهیزات نیز جلوگیری نماید.

بر این اساس و در جهت رفع این مشکل و به همت پرنسل فنی و برنامه‌ریزی نت شمش آلومینیوم جاجرم این تجهیز طراحی، ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساخت شاهین انتقال سوپر استراکچر دیگ‌های سالن احیاء شرکت آلومینای ایران

عناوین برگزیده