تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۲۲
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۳۲۴۰۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
به مناسبت روز صنعت و معدن انجام گرفت؛

تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران نمونه فارس

‌می‌متالز - مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن جهت تجلیل از ۶۲ برتر صنعتی و معدنی در استان فارس برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آیین تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران نمونه استان فارس با حضور استاندار فارس، نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت، روسای دستگاه‌های اجرایی و سایر صنعتگران و معدن‌کاران، سرمایه‌گذاران و تشکل‌های بخش خصوصی برگزار و از ۶۲ واحد صنعتی و معدنی نمونه تقدیر و لوح و تندیس اهدا شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، روسای دستگاه‌های اجرایی با اشاره به لزوم بررسی مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و معدن‌کاران و بنگاه‌های اقتصادی گفت: رفع موانع صنعتگران و معدن‌کاران اهمیت بسیاری دارد، از این رو در قالب جلسات، کمیته‌های تخصصی، بازدید و کارگروه تسهیل و ... به دنبال رفع مشکلات واحد‌های تولیدی درجهت تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید در استان هستیم.

حمید رضا ایزدی با تاکید بر ایجاد و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در توسعه فعالیت‌های اقتصادی افزود: توجه به شناسایی ظرفیت‌های صنعتی برای جذب سرمایه گذاری در استان، گسترش فعالیت شرکت‌های دانش بنیان برای کیفی سازی تولیدات، توسعه بازار‌های داخلی و خارجی ورونق اقتصادی امری ضروری است که وجود همدلی و ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی نیز از عوامل مؤثر در این مهم است که در استان فارس نمود دارد.

در ادامه این همایش نمایندگان بخش صنعت و معدن به ارائه نظرات و مشکلات در حوزه تولید پرداختند و درخواست‌های مدیران واحد‌های صنعتی ومعدنی رابیان کردند.

در حاشیه این رویداد نمایشگاه یک روزه توانمندی‌های صنعتی و معدنی فارس با مشارکت بیش از ۳۰ واحد تولیدی و معدنی گشایش یافت، در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی و معدنی توانمند استان فارس فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار دادند که استاندار فارس، سایر مسوولان و صنعتگران و معدن‌کاران از نمایشگاه بازدید و درجریان توانمندی‌های تولید کنندگان قرار گرفتند.

تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه فارس

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده