تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۳۲
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۲۴۲۷۸
سرویس خبر : صنایع کوچک
در جریان سفر به استان قزوین صورت گرفت:

حضور معاون وزیر صمت در شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) و بازدید از یک واحد تولیدی

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر به استان قزوین با حضور در شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) از خط تولید شرکت نوآور ارتباط صنعت بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» به همراه «محسن رستمی» سرپرست سازمان صمت استان و «رضا صفاری» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با حضور در شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک)، خط تولید شرکت نوآور ارتباط صنعت را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک در جریان مهمترین مسائل، مشکلات و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد تولیدی قرار گرفت.

واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت؛ تولید کننده انواع قطعات الکترونیکی لوازم خانگی، سیم و دوشاخه است که با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد ریالی زمینه اشتغال ۶۵۰ نفر به‌صورت مستقیم را فراهم آورده است.

این شرکت در حال حاضر با احداث سه واحد تولیدی و کارگاهی فعال بوده و طرح توسعه آن به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد ریالی در مرحله ساخت و ساز است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفر فراهم می‌شود.

گفتنی است «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران جهت حضور در مراسم «آئین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان» به قزوین سفر کرده است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده