تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۱۹
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۳۲۶۶۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین (تاصیکو):

سود سهام سهامداران حقیقی، سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرداخت شد

‌می‌متالز - در راستای سیاست‌گذاری مجموعه صدرتامین در دو سال اخیر، با محوریت سرمایه‌گذاری ثروت‌آفرین در کشور و ارج نهادن به سهامداران اقدامات متنوعی در این مجموعه انجام شده است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو ۵ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد و پس از ارائه گزارش عملکرد سالیانه منتهی به سال مالی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ و قرائت گزارش حسابرس، از مجموع سود خالص، به ازای هر سهم ۲۲۵۰ ریال سود تقسیم شد.

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در مجمع عمومی تاصیکو به سهام داران وعده داد سهام معدن طلا را وارد بازار سرمایه خواهد کرد، تا تمامی سهامداران در این معدن طلا سهیم باشند.

با تلاش مجموعه صدرتامین؛ یک ماه پس از مجمع عمومی تاصیکو، در مهرماه ۱۴۰۲ و با گذشت ۱۵ ماه از آغاز پروژه احداث کارخانه استحصال طلای تفتان، این شرکت پروژه در بازار سرمایه پذیرش شد.

از سوی دیگر طبق گزارش رسیده برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام سهامداران حقیقی، ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۲ تعیین شده است و مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در هفته پایانی آبان‌ماه ۱۴۰۲، دستور پرداخت را صادر و ۵ آذر ۱۴۰۲ دو ماه پیش از موعد تعیین شده سود سهام سهامداران حقیقی، سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پرداخت شد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد. این هلدینگ دارای ۱۶ شرکت تابعه است که در حوزه‌هایی نظیر فلزات اساسی، استخراج کانه‌های فلزی، استخراج و فراوری زغال‌سنگ، محصولات شیمیایی، ساخت محصولات فلزی، کاشی و سرامیک فعالیت دارند. از اقدامات کم نظیر این هلدینگ پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای در زمان‌بندی کمتر از دو سال بوده است که مهم‌ترین آن پروژه استحصال طلای معدن تفتان در استان سیستان و بلوچستان است که به زودی افتتاح خواهد شد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

نظرات بینندگان
حمزه علی داتلی بیگی
United States of America
تاریخ : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
سلام و درود فراوان خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار

شرکت سپانو نو اندیش ایده آل
در زمینه اکتشاف،استخراج و فرآوری مواد معدنی

در خدمتیم
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده