تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۳۲۵۷۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

ذوب آهن اصفهان میزبان مدیران عامل متروی کلان شهر‌ها

‌می‌متالز - مدیرعامل و اعضای اتحادیه شرکت‌های قطار شهری و مدیران عامل متروی کلان شهر‌ها از جمله مشهد، تبریز، قم، کرمانشاه، اهواز، اسلامشهر و اصفهان پنج شنبه ۹ آذر ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید ریل، با مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این دیدار گفت: متخصصان این شرکت در شرایط سخت تحریم موفق به تولید ریل به عنوان افتخار ملی شدند وهم اکنون این شرکت از دانش فنی تولید ریل نیز برخوردار است.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان در سه محور پیشران توسعه در کشور است؛ از جمله با تولید ریل موجب توسعه صنعت حمل و نقل ریلی می‌گردد، با تولید تیرآهن بال پهن به تحول صنعت ساختمان و پیشبرد نهضت ملی مسکن کمک می‌کند و با تولید آرک معدنی در خدمت توسعه صنایع معدنی است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه کیفیت ریل به لحاظ حفظ سلامت و امنیت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: این مجتمع عظیم صنعتی علاوه بر رعایت استانداردجهانی، با نگرش سخت گیرانه‌ای، کنترل کیفی ریل را انجام می‌دهد و به اذعان بسیاری کارشناسان، کیفیت این ریل در سطح جهانی قابل رقابت است.

کوهی همچنین با اشاره به توان و تجربه نیم قرنی ذوب آهن اصفهان در تولید محصولات فولادی گفت: این آمادگی وجود دارد که نیاز کشوربه ریل خطوط بین شهری و ریل مترو را به هر میزان تامین کنیم.

مدیران عامل متروی کلان شهر‌ها در این بازدید از نزدیک شاهد تولید ریل ملی و نحوه کنترل کیفی و تست این محصول بودند و کیفیت آن را در حد محصولات اروپایی و بالاتر از کیفیت ریل ترکیه ارزیابی نمودند.

ذوب آهن اصفهان میزبان مدیران عامل متروی کلان شهر‌ها

ذوب آهن اصفهان میزبان مدیران عامل متروی کلان شهر‌ها

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده