تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۳
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۳۲۵۳۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیستمین نمایشگاه ایران متافو

تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن رشد پروژه‌های عمرانی را رقم می‌زند

‌می‌متالز - علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در بیستمین نمایشگاه ایران متافو گفت: ذوب آهن اصفهان بنیان گذار تولید فولاد و معدن کاری در ایران عزیزمان محسوب می‌شود، شرکتی که برای توسعه و شکوفایی زنجیره تولید فولاد کشور نقش بسیار ارزنده‌ای ایفا نموده است.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: طی دهه‌های گذشته معادن از چرخه تولید این شرکت حذف شدند که این روند آسیب جدی به ظرفیت تولید فولاد در این مجتمع عظیم صنعتی وارد ساخت لذا برای تامین پایدار مواد اولیه این شرکت برنامه ریزی خوبی تعریف شده است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این مواد اولیه، پایه تولید محصولات ارزش افزایی از قبیل ریل، مقاطع فولادی و ... هستند و لذا تامین این نهاده‌های تولید از اهمیت شایان توجهی برخوردار می‌باشد تا از این مسیر و با رشد روز افزون تولید این محصولات پروژه‌های عمرانی در سطح کشور با توسعه بیشتری همراه شوند.

عسگریان تصریح کرد: طی دوره فعلی تیم مدیریتی خوبی در ذوب آهن اصفهان حضور دارند و این فرصت بسیار مناسبی است که این شرکت به دوران شکوفایی خودش بازگردد و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از این مجتمع عظیم صنعتی حمایت کامل دارد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: طی بازدیدی که هیات کشور افغانستان از ذوب آهن اصفهان داشتند مذاکرات و تفاهم نامه‌های بسیار خوبی به امضا رسید که زمینه صادرات محصولات و استفاده از پهنه‌های معدنی غنی کشور افغانستان را برای ذوب آهن فراهم نموده است.

تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن رشد پروژه‌های عمرانی را رقم می‌زند

تعداد بازدید : 3

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده