تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۳۲۶۱۹۹
مدیرکل صمت استان فارس عنوان کرد:

ضرورت حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فارس در نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان فارس خواستار حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی این استان در دومین رویداد نمایشگاهی بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ شد.

به گزارش می‌متالز، «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت استان فارس، با تأکید بر استراتژی و تدوین سلسله برنامه‌ریزی‌های مدون جهت توسعه فعالیت واحد‌های تولیدی، صنعتی و دانش‌بنیان در راستای (رشد تولید و مهارم تورم) تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: حضور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری استان فارس در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ با محوریت دانش و فن‌آوری و با اهداف معرفی کالاها، محصولات، میزان پتانسیل، ظرفیت و قابلیت‌های لازم در تولید نیازمندی‌های روز دنیا و رقابت تنگاتنگ با سایر کشور‌های دنیا بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی در این نمایشگاه به خوبی حاضر شوند، افزود: معرفی و در معرض دید علاقه‌مندان، دانشگاهیان، متخصصین و فعالان اقتصادی و تولیدی قراردادن مجموعه فعالیت‌ها، نوآوری‌های علمی، صنفی و صنعتی با برپایی چنین رویدادی در کشور مهم تلقی می‌شود.

مدیرکل صمت استان فارس در ادامه اظهار کرد: برگزاری این رویداد به‌عنوان فرصتی مغتنم برای حوزه تولید، صنعت، معدن و تجارت است تا دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید قرار دهند.

گفتنی است، دومین رویداد نمایشگاهی بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲، به مدت ۳ روز در روز‌های ۳ الی ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده