تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۲۶۴۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در راستای پیگیری مصوبات وزیر صمت با مجمع نمایندگان استان گیلان؛

معاون وزیر صمت از پروژه‌های زیرساختی و واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید کرد

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت در سفر به استان گیلان که در راستای پیگیری مصوبات جلسه مهرماه وزیر صمت با مجمع نمایندگان این استان صورت گرفت، از پروژه‌های زیرساختی و واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که در راستای پیگیری مصوبات جلسه وزیر صمت با مجمع نمایندگان استان گیلان (مهرماه امسال)، روز چهارشنبه به این استان سفر کرد، با حضور در شهرک صنعتی سفیدرود رشت پروژه‌های زیرساختی و دو واحد تولیدی مستقر در این شهرک را مورد بازدید قرار داد.

وی از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شامل کانال هدایت آب‌های سطحی، کانال فاضلاب، پل، تصفیه خانه، خیابان‌کشی و آسفالت معابر شهرک صنعتی سفیدرود بازدید به عمل آورد و دستورات لازم را برای تسریع در تکمیل و توسعه این پروژه‌های عمرانی صادر کرد. این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین دو شرکت تولیدی آرین سعید و تالک ایرانیان را مورد بازدید قرار داد.

وی در این بازدید‌ها در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسایل و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع، راهکار‌ها و دستورات لازم را ارائه داد.

مقیمی پیش از این دیداری با صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی گیلان داشت و با حضور در شهرک صنعتی لوشان از واحد‌های تولیدی و پروژه‌های زیرساختی این شهرک نیز بازید به عمل آورد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده