تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۲۶۷۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خبر خوش مدیر پرتفوی هلدینگ صدرتامین برای سهامداران تاصیکو:

پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی، سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۲ ماه پیش از موعد

‌می‌متالز - محسن بهزادی مدیر پرتفو و سبد سهام هلدینگ صدرتامین گفت: ۲ ماه پیش از موعد سود سهام اشخاص حقیقی، سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری را پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و بورس ۲۴، بهزادی با ابراز خرسندی افزود: با وجود چالش‌هایی که در پرداخت سود صددرصدی وجود داشت، توانستیم مساله را حل کنیم و در سال ۱۴۰۲ خبر خوش دیگری به سهامدارانمان هدیه دهیم.

در ادامه مدیر پرتفوی تاصیکو توضیحاتی در خصوص فعالیت‌ها و شرایط نماد تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه ارائه داد و گفت: شرکت معدنی املاح ایران (شاملا) مجوز تولید سولفات پتاسیم با ظرفیت ۴۰ هزار تن را دریافت کرده است، تامین مواد اولیه پیش رفته و دو کوره فعال شده است و بر اساس برنامه مدون انتظار داریم سودآوری نماد شاملا به طور قابل توجهی افزایش یابد.

محسن بهزادی در خصوص انتقال کارخانه پشم شیشه به منطقه ویژه اقتصادی شیراز بیان کرد: کارخانه جدید پشم شیشه با ظرفیت ۱۵ هزار تن در حال احداث است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه، بهزادی با اشاره به بومی کردن دانش فنی استحصال طلا در هلدینگ صدر تامین گفت: طی ۱۵ ماه پروژه احداث کارخانه استحصال طلا در کوه تفتان (استان سیستان و بلوچستان) به نتیجه رسید که به طور همزمان پذیرش شرکت پروژه استحصال طلای تفتان در بازار سرمایه را دنبال کردیم که این نیز وعده‌ای بود که توسط مدیرعامل هلدینگ در مجمع عادی سالیانه در شهریورماه سال جاری به سهامداران عزیز تاصیکو داده شده بود که به فضل الهی محقق شد.

تعداد بازدید : 3

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده